3D barvička

27.04.2009 10:00

Ahojky, po dlouhé odmlce jsem se zase pustila do tvoření. Tentokrát jsem se rozhodla zkusit 3D barvičku, na kterou už se mi ve skříni prášilo. Koupila jsem si tričko a nakreslila motiv kočičky na papír, abych věděla, co vůbec budu kreslit. Bohužel mě 3D barvička zklamala:(moc dobře se s ní nepracovalo. Je dost tuhá a na dlouhé čáry moc vhodná není, protože po zažehlení - nafouknutí, se dost zkrabatí a nafoukne se tolik kolik je barvy, takže je celé dílo dosti nepravidelné:(. Barvička se spíš hodí na tečky a kratší čárky. Protože jsem se to ale rozhodla nevzrat, udělala jsem ještě jedno tričko a tam jsem 3D barvičku třela štětcem. No a hned to vypadalo lépe:)

S 3d barvičkou se pracuje úplně steně jako s klasickou barvičkou na textil, jen její schnutí trvá déle (6-12 hodin) po uschnutí se zažehluje. Při žehlení se minimálně tlačí, aby se mohla barva nafouknout.

Tak hodně zdaru při tvoření:)